فالوورهای اینستاگرام: چگونه در سال 2022 مخاطب خود را افزایش دهیم

     

    آیا می خواهید مخاطبان بیشتری در اینستاگرام جذب کنید؟ آیا نمی دانید که آیا پرداخت هزینه برای فالوورهای اینستاگرام ایده خوبی است؟

     

    در این مقاله خواهید فهمید که چرا خرید فالوور ایده بدی است و چگونه به طور طبیعی فالوور بیشتری در اینستاگرام به دست آورید.

    آیا باید فالوور اینستاگرام بخرید؟

     

    خلاصه نه تحت هیچ شرایطی فالوور اینستاگرام نخرید. این بدان معناست که باید از استفاده از برنامه‌هایی که به شما امکان می‌دهند تعداد مشخصی فالوور را با قیمت مشخصی خریداری کنید، خودداری کنید. همچنین نباید برای سرویسی (یا رباتی) که حساب‌های شما را دنبال می‌کند و آن‌ها را فالو می‌کند، بر اساس جمعیت‌شناسی مخاطبان هدفتان، هزینه پرداخت کنید.

     

    در تئوری، پرداخت برای لایک می تواند تعداد مخاطبان شما را به سرعت افزایش دهد. اما خرید فالوور دارای معایب بی‌شماری است. در اینجا فقط چند دلیل برای اجتناب از این عمل آورده شده است.

    اینستاگرام اجازه نمی دهد

     

    مهمتر از همه، خرید فالوور برخلاف دستورالعمل های انجمن اینستاگرام است . شرایط این پلتفرم، هرزنامه، از جمله «جمع آوری مصنوعی لایک، فالوور یا اشتراک گذاری» را ممنوع می کند. اینستاگرام همچنین هشدار می دهد، "در ازای لایک، فالوور، کامنت یا سایر تعاملات، پول پیشنهاد نکنید."

     

    اگر اینستاگرام تشخیص دهد که شما فالوور خریداری کرده اید، ممکن است حساب شما غیرفعال یا حذف شود. همچنین می‌توانید با محدودیت‌های دیگری روبرو شوید که همه آنها سرمایه‌گذاری شما را هدر می‌دهند و توانایی شما را برای استفاده از اینستاگرام به عنوان یک پلتفرم بازاریابی به خطر می‌اندازند.

    نرخ های تعامل شما عالی به نظر نمی رسد

     

    نکته در مورد خرید فالوور این است که اکانت ها توسط افراد واقعی که علاقه واقعی به کسب و کار شما دارند اداره نمی شوند. بنابراین اگرچه ممکن است به طور مصنوعی تعداد مخاطبان شما را افزایش دهند، اما با محتوای شما درگیر نخواهند شد. این بدان معناست که نرخ تعامل شما با اندازه حساب شما همخوانی ندارد.

     

    هر کسی که ممکن است علاقه مند به همکاری با شما باشد - سرمایه گذاران، اینفلوئنسرها یا سایر مشاغل موجود در حوزه شما - تنها بر اساس اندازه حساب شما با شما شریک نمی شوند. بیشتر آنها نرخ تعامل و کیفیت مخاطب را از جمله موارد دیگر بررسی می کنند. نرخ تعامل پایین غیرعادی تشخیص اینکه یک حساب کاربری فالوورهای جعلی دارد را آسان می کند.

    فالوورهای جعلی از کسب و کار شما خرید نمی کنند

     

    در بیشتر موارد، داشتن یک حساب کاربری بزرگ در اینستاگرام به شما در رسیدن به اهدافتان کمک نمی کند. در عوض، برای ورود به قیف فروش، خرید از کسب و کار و تبدیل شدن به مشتریان وفادار، به دنبال کنندگان نیاز دارید.

     

    فالوورهای جعلی نمی توانند به شما در دستیابی به هیچ یک از این اهداف کمک کنند. این بدان معناست که خرید فالوور بدون اینکه فرصتی برای ایجاد لیست مشتریان یا کسب درآمد به شما بدهد، برای شما هزینه دارد.

    چگونه در سال 2022 فالوورهای بیشتری در اینستاگرام به دست آوریم: 10 تاکتیک موثر

     

    از آنجایی که خرید فالوور خارج از جدول است، در عوض چه کاری باید انجام دهید؟ از تاکتیک های رشد اینستاگرام زیر برای ساختن حساب کاربری خود و پیشرفت به سمت اهداف بازاریابی خود استفاده کنید.

    شماره 1: پروفایل اینستاگرام خود را برای جستجو و کاوش اینستاگرام بهینه کنید

     

    فالوورهای بالقوه گزینه های زیادی برای کشف نام تجاری شما در اینستاگرام دارند که با جستجوی حساب شما شروع می شود. جستجوی اینستاگرام در طول یک سال گذشته به طرز چشمگیری بهبود یافته است و افزودن کلمات کلیدی مرتبط به نمایه شما می تواند به نمایان شدن حساب شما در جستجو کمک کند.

     

    برای بهینه سازی بیوگرافی اینستاگرام خود برای جستجو، به طور طبیعی کلمات کلیدی را که مشتری ایده آل شما احتمالاً تایپ می کند در برنامه اضافه کنید. به عنوان مثال، بیو Instagram @testkitchen دارای کلمات کلیدی مانند «آشپزها» و «دستور پخت» و همچنین نام برند، America's Test Kitchen است.

     

    دنبال‌کنندگان بالقوه ممکن است کسب‌وکار شما را از طریق محتوای صفحه کاوش، برگه حلقه‌ها یا چندین مکان دیگر در برنامه کشف کنند. مهم نیست کجا کسب و کار شما را می بینند، احتمالاً قبل از تصمیم گیری در مورد دنبال کردن حساب شما از نمایه شما بازدید می کنند.

     

     

    برای تشویق کاربران جدید به دنبال کردن، مفید است که تمام محتوای جذاب خود را در نمایه خود قرار دهید. در اینجا چند جنبه وجود دارد:

     

    •     هایلایت استوری اینستاگرام که کسب و کار شما را معرفی می کند و باعث می شود مردم مشتاق دیدن محتوای بیشتر شوند
    •     هشتگ های مارک دار که محتوای تولید شده توسط کاربر را به نمایش می گذارند ، که اثبات اجتماعی را ارائه می دهد
    •     یک پیوند بیو که به افراد کمک می کند منابع کلیدی را پیدا کنند یا از آنها بخواهد پست های شما را خریداری کنند

     

    نمایه @testkitchen در بالا شامل چندین داستان برجسته است که نکاتی را ارائه می‌کند، رویدادها را برجسته می‌کند و راهنماهای هدیه را به اشتراک می‌گذارد. این نمایه همچنین دارای یک هشتگ مارک دار (#atkgrams) است که طرفداران می توانند آن را به محتوایی که برند را نشان می دهد اضافه کنند. در تصویر زیر، صفحه هشتگ #atkgrams دارای بیش از 54000 پست است که بسیاری از آنها توسط طرفداران ساخته شده اند.

    شماره 2: ایجاد محتوای اصلی اینستاگرام را در اولویت قرار دهید

     

    اشتراک‌گذاری میم‌ها و ارسال مجدد محتوای حساب‌های دیگر (با اجازه) برخلاف دستورالعمل‌های اینستاگرام نیست. اما این نوع محتوا ممکن است دیگر به رشد حساب خود کمکی نکند. در آوریل 2022، آدام موسری، رئیس اینستاگرام اعلام کرد که این پلتفرم رتبه بندی محتوا را برای اصالت آغاز خواهد کرد.

     

    موسری در مورد اینکه چگونه پلتفرم قصد دارد محتوای اصلی را تعریف کند، کاوش نکرد . با این وجود، اولویت بندی ایجاد محتوای اینستاگرام کاملاً منحصر به فرد برای تجارت شما مفید است. با تقویت این سیگنال رتبه بندی، ممکن است بتوانید شانس خود را برای فرود در صفحه کاوش افزایش دهید، که راهی عالی برای جذب فالوورهای جدید است.

     

    دانلود برنامه اینستا ایکس

     

    مطمئن نیستید چه نوع محتوای اصلی را منتشر کنید؟ بررسی دموگرافیک فالوورهای اینستاگرام می تواند به شما کمک کند شخصیت مشتری خود را اصلاح کنید و محتوایی ایجاد کنید که با مشتریان شما طنین انداز شود.

    شماره 3: روی انتشار حلقه ها و محتوای ویدیویی اینستاگرام تمرکز کنید

     

    همانطور که ترکیب محتوای خود را برنامه ریزی می کنید، ایده خوبی است که ویدیوها را بر عکس ها اولویت دهید. در دسامبر 2021، موسری تغییر اینستاگرام به سمت حلقه‌ها و ویدیوهای کوتاه را اعلام کرد. از آن زمان، این پلتفرم مکان‌های برجسته‌ای به Reels در فید پیشنهادی، صفحه کاوش و یک برگه اختصاصی در منوی اصلی داده است.

     

    با ایجاد حلقه‌های اینستاگرام ، می‌توانید کسب‌وکار خود را آسان‌تر کشف کنید و احتمال اینکه محتوای شما در هر یک از این مکان‌ها ظاهر شود را افزایش دهید. اگر در زمینه ویدیوهای کوتاه تازه وارد هستید، Meta Business Suite شروع به کار را کمی آسان‌تر می‌کند.

     

    Business Suite را باز کنید و به تب Planner بروید. برخی از تعطیلات را که در سمت راست تقویم نشان داده شده اند، پیمایش کنید. روی دکمه الگو در زیر هر تعطیلات کلیک کنید تا الگوهایی دریافت کنید تا به شما در برنامه ریزی انواع محتوا از جمله حلقه ها کمک کنند.

     

    می‌توانید از نوار جستجو برای یافتن یک الگو برای هر مناسبتی استفاده کنید یا از ویژگی الگوی هدایت‌شده برای دریافت الگوی ایده‌آل برای کسب‌وکارتان استفاده کنید. در هر صورت، می‌توانید تنها در چند دقیقه یک ویدیوی کوتاه بسازید و سپس آن را برای انتشار در اینستاگرام دانلود کنید.

    شماره 4: به افراد اجازه دهید محتوای ویدیویی اینستاگرام شما را ریمیکس کنند

     

    اینستاگرام همیشه اشتراک‌گذاری محتوای حساب‌های دیگر را مستقیماً در برنامه آسان نکرده است. اما Reels کمی متفاوت عمل می کند. با Reels، اکنون می‌توانید اجازه میکس‌سازی مجدد را بدهید، که به دیگران امکان می‌دهد از ویدیوهای شما به عنوان الهام استفاده کنند.

     

    برای فعال کردن ریمیکس، به تنظیمات بروید و سوئیچ Remix را تغییر دهید. سپس روی ایجاد محتوای ویدیویی تمرکز کنید که الهام بخش مخاطب ایده آل شما برای ایجاد آن باشد. هر چیزی از چالش رقص گرفته تا آماده سازی غذا گرفته تا استایل لباس گرفته تا مشاوره تجاری، بازی منصفانه است.

     

    هنگامی که حساب دیگری حلقه شما را ریمیکس می کند، دسته اینستاگرام شما به طور خودکار در حلقه جدید ظاهر می شود. این بدان معناست که ترکیب مجدد می‌تواند نمایان بودن حساب شما را بهبود بخشد، که می‌تواند به شما کمک کند فالوورهای بیشتری جذب کنید.

     

    برای افزایش فالوورهای خود، می‌توانید حلقه‌های حساب‌های دیگر را نیز ریمیکس کنید. یک حلقه برای پاسخ دادن پیدا کنید و روی سه نقطه در گوشه پایین سمت راست ضربه بزنید. Remix this Reel را انتخاب کنید و از برداشت خود فیلم بگیرید یا بینش خود را اضافه کنید. وقتی منتشر می کنید، ویدیوها در کنار هم در یک پست نمایش داده می شوند.

    شماره 5: از هشتگ های مرتبط استفاده کنید

     

    از نظر فنی، می توانید تا 30 هشتگ اینستاگرام را به هر پست فید اضافه کنید. اما در یک استوری اینستاگرام مارس ۲۰۲۲، موسری اعلام کرد که افزودن هشتگ به محتوای اینستاگرام شما کمک چندانی به بازدیدها نخواهد کرد. با این حال، هشتگ ها می توانند به نمایش حساب شما در جستجو کمک کنند. 

    پس باید با هشتگ ها زحمت بکشید؟ همیشه ایده خوبی است که حداقل سه تا پنج هشتگ اضافه کنید، این عددی است که اینستاگرام رسماً توصیه می کند. همچنین ایجاد یک هشتگ مارک دار و درخواست از فالوورها برای استفاده از آن هنگام پست در مورد محصولات و خدمات شما مفید است.

     

    اگر محتوای مشتریان شما در صفحه کاوش یا سایر نقاط پیشنهادی ظاهر می شود، دنبال کنندگان جدید می توانند به راحتی هشتگ مارک شما را ببینند، مانند مثال @testkitchen در بالا نشان می دهد. سپس آن‌ها می‌توانند از صفحه هشتگ برند شما بازدید کنند یا نمایه شما را بررسی کنند و احتمالاً تصمیم بگیرند که دنبال کنند.

    شماره 6: برای دسترسی به افراد در مکان یا اطراف مکان خود، محتوای اینستاگرام را برچسب گذاری جغرافیایی کنید

     

    اگر کسب‌وکار شما دارای فروشگاه‌های فیزیکی، دفاتر یا دفتر مرکزی است، برچسب‌گذاری جغرافیایی محتوا نیز می‌تواند به شما در ارتباط با فالوورهای منطقه‌تان کمک کند. بزرگترین مزیت برچسب گذاری جغرافیایی این است که به کاربران فرصت دیگری می دهد تا کسب و کار شما را بیابند و در مورد آن اطلاعات کسب کنند.

     

    به هر حال، کسب و کار شما تنها حسابی نیست که می تواند از برچسب جغرافیایی شما استفاده کند. وقتی مشتریان و طرفداران برند شما را در محتوای اینستاگرام خود معرفی می کنند، می توانند برچسب جغرافیایی شما را اعمال کنند. هرکسی که کسب و کار شما یا کلمات کلیدی مرتبط با برند شما را جستجو می کند، می تواند برچسب جغرافیایی شما را در برگه Places در جستجو پیدا کند. سپس آنها می توانند برای دیدن همه محتوای دارای برچسب جغرافیایی شما ضربه بزنند.

     

    وقتی مرتبط است، می‌توانید به جای آن برچسب‌های جغرافیایی دیگر را به محتوای خود اضافه کنید. به عنوان مثال، اگر محتوایی را از یک نمایشگاه تجاری یا یک کنفرانس پست می‌کنید، برچسب‌گذاری مکان یا رویداد به جلب نظر بیشتر پست‌های شما کمک می‌کند.

     

    در برخی موارد، علامت گذاری جغرافیایی یک منطقه بزرگتر منطقی است. به عنوان مثال، ممکن است شهر یا شهری که کسب و کار شما در آن واقع شده است را تگ کنید. یا ممکن است مکانی را که فالوورهای ایده آل شما در آن مستقر هستند، برچسب گذاری کنید. در هر صورت، برچسب‌های جغرافیایی می‌توانند دید شما را بهبود بخشند و به شما کمک کنند با افراد علاقه‌مند به کسب‌وکارهای محلی ارتباط برقرار کنید.

     

    در پست اینستاگرام زیر، @valleycruisepress، آستین، تگزاس را تگ جغرافیایی کرده است. افزودن این برچسب جغرافیایی می تواند به برند طراحی کمک کند تا با مشتریان بیشتری ارتباط برقرار کند و دنبال کنندگان جدیدی را در منطقه جذب کند.

    شماره 7: برای دسترسی به افراد جدید با برندهای مکمل و اینفلوئنسرها همکاری کنید

     

    رشد مخاطبان خود به طور کاملا مستقل می تواند کند باشد. خوشبختانه، همکاری با اینفلوئنسرها و برندها می‌تواند به دیده شدن حساب شما کمک کند. وقتی با اینفلوئنسرها یا برندها شریک می‌شوید، می‌توانید حساب‌های یکدیگر را در محتوا یا کپشن تگ کنید. با ابزارهای همکاری اینستاگرام ، می‌توانید هر دو حساب را به‌عنوان سازنده معرفی کنید.

     

    اگر یک حساب با نفوذ از شما نام می برد یا محصولات شما را مشخص می کند، ممکن است چند فالوور به دست آورید. اما اگر چیزی برای آنها وجود داشته باشد، به احتمال زیاد به سرعت فالوور به دست خواهید آورد. هدایا می تواند به ویژه برای حساب های در حال رشد موثر باشد، به خصوص اگر آنها را با برندهایی که مخاطبان هدف مشابهی دارند میزبانی کنید.

     

    به عنوان مثال، پست اینستاگرام @drinkkoia زیر یک جایزه با نام تجاری مشترک با یک جایزه با موضوع شکلات را برجسته می کند. شرایط هدایا از کاربران می‌خواهد که هر سه حساب کاربری را دنبال کنند، که این پتانسیل می‌تواند باعث افزایش چشمگیر دنبال‌کنندگان هر برند شود.

    شماره 8: با حساب های دیگری که مخاطبان اینستاگرام شما دنبال می کنند تعامل داشته باشید

     

    تعامل با حساب‌های دیگر می‌تواند شما را در رادار افراد بیشتری قرار دهد، که می‌تواند به افزایش مخاطبانتان کمک کند. برای استفاده از تعامل برای جذب فالوور، فهرستی از حساب‌های کلیدی در فضای خود از جمله تأثیرگذاران و سایر برندها ایجاد کنید. آنها را به لیست دوستان نزدیک خود اضافه کنید تا بتوانید به راحتی محتوا را از فیدهای آنها مشاهده کنید.

     

    سپس فید دوستان نزدیک خود را مشاهده کنید و با محتوایی که پست می‌کنند درگیر شوید. نظرات معناداری بنویسید که با سایر فالوورها طنین انداز شود، به شما در ایجاد روابط واقعی کمک کند و فالوورهای بیشتری جذب کنید.

    شماره 9: تبلیغات اینستاگرام را برای مخاطب سردی از افراد با ویژگی هایی مشابه مخاطب هدف خود اجرا کنید.

     

    دستیابی به رشد ارگانیک اینستاگرام می تواند زمان زیادی را ببرد. اگر عجله دارید که در یک جدول زمانی کوتاه مخاطب ایجاد کنید، یک راه قانونی برای تسریع روند وجود دارد. می‌توانید برای افزایش سریع‌تر فالوورهای خود، تبلیغات را در حساب اینستاگرام خود اجرا کنید.

     برای به دست آوردن فالوورهای بیشتر، یک تبلیغ از حساب اینستاگرام خود اجرا کنید. ابتدا، یک پست ارگانیک را منتشر کنید که می‌خواهید با یک کمپین پولی تبلیغ کنید. پس از انتشار پست، آن را در اپلیکیشن اینستاگرام باز کنید و روی دکمه Boost Post ضربه بزنید.

    برای یک هدف، بازدیدهای نمایه را انتخاب کنید. برای مخاطبان، می توانید به اینستاگرام اجازه دهید افرادی را که مشابه فالوورهای شما هستند، هدف قرار دهد. از طرف دیگر، می‌توانید با استفاده از هدف‌گذاری مبتنی بر جمعیت و علاقه اینستاگرام، مخاطبان خود را ایجاد کنید.

     

    سپس بودجه و مدت زمان کمپین را تعیین کنید. قبل از انتشار کمپین خود، پیش‌نمایش آن را در فید، در داستان‌ها و در کاوش مشاهده کنید. اینستاگرام به طور خودکار دکمه تماس برای اقدام Visit Instagram Profile را اضافه می کند تا افراد را به پروفایل شما هدایت کند و آنها را تشویق به دنبال کردن کند. هنگامی که تبلیغ شروع به اجرا کرد، می توانید مشتاقانه منتظر دنبال کنندگان بیشتری باشید. 

    آیا نمی توانید تصمیم بگیرید که کدام پست ارگانیک بیشترین فالوور را دارد؟ به نمایه اینستاگرام شرکت خود بروید و روی Ad Tools ضربه بزنید. این برنامه به طور خودکار یک پست برتر را توصیه می کند که قبلاً در بین مخاطبان شما عملکرد خوبی داشته است و آن را به مکانی عالی برای شروع تبدیل می کند.

    تصویر پست پیشنهادی برای تقویت اینستاگرام در ابزارهای تبلیغاتی

    شماره 10: برای حفظ دنبال کنندگان جدید و موجود، به طور مداوم منتشر کنید

     

    پست کردن در یک برنامه زمانی خاص ممکن است به دنبال کنندگان جدید در اولین بار شما را پیدا نکند. اما هنگامی که آنها شما را دنبال کردند، یک برنامه منظم انتشار می تواند به آنها کمک کند تا محتوای شما را با اطمینان بیشتری ببینند و با آن درگیر شوند. همچنین می تواند به شما در حفظ فالوورها و جلوگیری از خروج آنها کمک کند، که تعداد فالوورهای شما را کاهش می دهد.

     

    برای یافتن بهترین زمان برای پست گذاشتن در پلتفرم، به Insights اینستاگرام اکانت خود بروید . در صفحه نمای کلی، روی Total Followers ضربه بزنید. سپس به پایین صفحه بروید تا ببینید چه زمانی بیشتر فعال هستند. می‌توانید بین روزها و ساعت‌ها جابه‌جا شوید تا زمان‌های بهینه برای پست کردن را پیدا کنید.

     

    سایر ابزارهای متا بینش های ظریف تری را ارائه می دهند. برای مثال، برنامه‌ریز Business Suite زمان‌های خاصی را برای ارسال پست بر اساس فعالیت فالوور اینستاگرام پیشنهاد می‌کند. می‌توانید برای آپلود و زمان‌بندی پست‌ها و داستان‌ها در زمان‌های توصیه‌شده، مستقیماً از Business Suite کلیک کنید. توجه داشته باشید که این ابزار هر بار یک بازه زمانی را پیشنهاد می‌کند، بنابراین برای زمان‌بندی محتوا به‌جای انبوه، به‌تدریج بهتر است.

     

    همچنین می‌توانید از Creator Studio برای یافتن بهترین زمان‌های روز برای پست کردن استفاده کنید. به پروفایل اینستاگرام خود بروید و تب Insights را باز کنید. روی مخاطب کلیک کنید و فعالیت را ساعتی مشاهده کنید. شما می توانید تعداد فالوورهای فعال را در هر زمان مشاهده کنید، که می تواند به شما کمک کند بهترین زمان برای برنامه ریزی محتوا را شناسایی کنید.

     

    نتیجه

    چه رشد ارگانیک را ترجیح دهید و چه بخواهید نتایج را با تبلیغات تسریع کنید، گزینه های زیادی برای افزایش مخاطبان خود در اینستاگرام دارید. از خرید فالوورهای جعلی خودداری کنید و از نکات بالا برای جذب مخاطب و ساختن برند خود استفاده کنید.

     

    © 2023 Your Company. All Rights Reserved. Designed By JoomShaper

    Please publish modules in offcanvas position.